Deryaliiiiiii büyük ihtimalle idrar yolu enfeksiyonu var ,benimde olmuştu çok berbat bişey hayatında ilk defa başıma gelmişti,sürekli tuvalet ihtiyacı ama gidince damla ancak geliyor ağrı giriyor ama gerisi yok.. ben doktora gittim enfkesiyon dedi,kullandığın tuvalet bı sure sadece sana özel olsun eşinle cinsel hayatınıza mesafe koy pamuklu ütülü çamaşır kullan sık sık değiştir ,suyunu bol iç hatta limonLu su dedi,ilaç da yazdı tabi kullanınca çabuk geçti… Kiminin sürekli olurmuş ,şükürler olsun bı daha olmadı