Cihangir10 Kızlar oğlumu 10 aylıkken sünnet ettirdim sünnet sonrası yine aynı sünnet siz gibiydi etini sıyıracaksın dedi bende sürekli sıyırdım alıştı rahat çıkıyordu bir sabah çıkmaz oldu doktora götürdüm yapışmış açtılar ve tam sünnet olmadığını yarım sünnetli olduğunu belirtti bildiğiniz yanlış kesilmiş çişini yaparken kesik kesik yapıyor mızmızlanma desen hat safa tekrar kesilir falan dediler bu durumu yaşayan var mı ya da bilgi sahibi olan çok üzülüyorum bir sıkıntı olur diye
Ogulcan Cihangir10 bence bi ürolojiye danışın ayrıca sıyırın demesi çok yanlış bize doktorumuz hiç öyle demedi ki zaten öyle dokunulmazda canım penis eğriliği vs oluşa bilir
Anneyimm2 Cihangir10 benim oglumda da 3 aylıkken sünnet oldu sonra geriye ittirme işlemi yapın dedi doktor sureklı yaptım ama bı ara hıc cıkmaz oldu pipinin ucu daralmıs az kesildiği için tekrar sünnet oldu
Elf123 Ogulcan sünnet sonrası uzun bir süre üsteki deri geri yitirilmesi lazım yara taze olduğu için yapışma cok çabuk olur
Deletedmom_23 Ogulcan Sünnet sonrası deri geri sıyrılır.Aksi taktirde yeni yara olduğu için yapışma oluşur.
Ogulcan Deletedmom_23 bize dediğim gibi hiç yaptırmadı canım aksine dokunmayın dedi karton bardak ile kapattırıp batikon sıktık sizin acaba küçük odan mı biz 11 aylıkken sünnet ettirdik
Gunsss Sünnet sonrası geriye sıyırma yapmak gerekiyor ki yapışma olmasın hatta bize doktor kantaron yağı vermişti sıyırıp altına damlatıyordum yara çabuk iyileşsin ve yapışma riski olmasın diye, çok geçmiş olsun
Yasemin58 Ogulcan yapışma durumu olmazmıymıs aslında büyüdükçe yapısıklık olsa bile geçermiş penis sertleştilce açılırmış
Deletedmom_23 Ogulcan 4 aylıktı sünnet olduğunda. Batikon hiç kullanmadık. Bir merhem ve saf zeytinyağı. 2 gün bardak kapadık. Bizimki de cerrahtı ama bilemiyorum belki ay farkından belki de her doktorun yöntemi farklıdır.
Ogulcan Yasemin58 yok canım bize öyle olsa söylerdi Pendik medicalpark ın başhekimi yaptı sünnetini çocuk cerrahı kendisi bize söylediği dokunmayın sakın dedi ve bizim çocuk doktorumuzda aynı şekilde genel kontrole gidince uyardı penis eğriliği oluşur diye
Yasemin58 Ogulcan valla 2 yaşımda yaptırdım çok zor yaptırmıyor zaten Allah’ın ıznı ıle bırsey olmaz heralde Ya eskiden böyle şeyler de yokmuş kimindi yapışmışkı
Ogulcan Yasemin58 hiç bilmiyorum canım bizde dokunmadık sadece sprey batikon sıktık bardakla kapattık 11 aylık yaptırdık hiç yapmışma vs olmadı ki doktorumuz öyle birşey demedi yapışma olur vs diye
Cihangir10 Teşekkür ederim hepinize üroloji doktoruna götürdüm dokunmamam gerektiğini söyledi zamanla düzelme ihtimali varmış