Gerçekten kafayı sıyırmak üzereyim… nerde hata yapıyorum diye kendimi sorguluyorum oğlum 9.5 aylık ve bu saat oldu hala uyanık ve benimle oyun oynama derdinde inanır mısınız gün içinde de uyumuyor şaka gibi. Zaten genelde 11 den önce asla yatıramıyorum en erken 11 de uyur genel olarak da çoğunlukla 12 ye doğru anca.. o kadar denedim ki erken uyutmayı 8-9-10 da yok erken yattığı zaman dikiliyor gece ayağa uykusunu alıp sabaha kadar oturuyor. Gece 12 de yatınca da sabah 8 de mama içmeye uyanıyor geri uyuyor 11-11 buçuk arası uyanmış oluyor genel olarak ama iki gündür geceleri uyumuyor ve gerçekten sinir sistemim çöktü çok kötüyüm dün gece 9 da uyumak istedi çok yorulmuştu her zamankinden fazla ama başıma geleceği bildiğim için uyutmamaya çalıştım ama uyudu kucağımda 10 a kadar 10 da uyandı ve gece 3 e kadar oturdu asla uyutamadım sabah 10 buçukta uyandı mama içti geri salladım 12 ye kadar geri uyudu ve o uykuyla akşamı etti akşam annemlere gitmiştim orda da kudurmaktan yoruldu 11 buçukta uyuya kaldı neyse uyusun uyandırmadan eve getirir yatırırım dedim nerdeeee yarım saat sonra açtı gözleri şuan hala uyanık babasına devrettim çünkü bende insanım ve sinirlerim bozuluyor ciddi anlamda. Bir sıkıntısı olsa anlayacağım ama sadece oyun yapıyor bu nasıl enerji bu çocuk hiç mi yorulmuyor bu kadar harekete rağmen ben anlamıyorum çok enteresan benim uykum geliyor onun gelmiyor şaka gibi 🥵 öyle bi yazıyım dedim işte amaan