Asya011
Evet çok alış veriş yaptığım yer
Bebeğim 6 aylık ama ben 12. ay aldım kalıpları dar. Hep bebeğinizin 3 . 4 ay büyüğünü alın bazen çok güzel inidirimler oluyor hatta hemen bitiyor diyebilirim. Bunu 44 TL ye aldım
15 17 yede kış için 3 adet pantuf aldım ☺️