Gamzeli2206 Ben mastit olduğum için almıştım 1 kutu bitirdim geçsin diye ikinciyi aldığım da geçmediği için doktora gittim fakat benim ki ilerlemiş ve cerrahi müdahale yaptılar halada yapıcaklar eğer hafif mastiti olan varsa uygun fiyata verebilirim
Sinemsc Gamzeli2206 mastit neden oluyor göğüsler tam boşalmadığı için mi benimde elime dokunduğumda ugak ufak bezeler geliyor acıyor bazen zaman zaman oluyor.