bebeğim su an 36 günlük, 2 hafta önce sol göğsüm mastit oldu, antibiyotik kullandım geçti ama su an sütüm çok az geliyor sağ göğsümde çıkan sütün yarısı kadar, bu durum çok canımı sıkıyor. Aranızda bu sorunu yaşayan var mı ? Yaşayıp da sütünü arttıran var mı ?