ErkekkAnnesii 2 yaş 4 günlük oğlum ve 1 haftadır memeyi kestik çok garip hissediyorum hala boşluk hissi var 🌸
Busrazehra ErkekkAnnesii her güzel şeyin bi sonu oluyor işte. 😊 düzenli uykular düzenli yeme alışkanlığı oluşacak artık bi yandan sevinin ❤️
ErkekkAnnesii Busrazehra evet emzirmek çok ayrı o bağ çok başka ama her güzel şey gibi bu da bitti inşallah daha da güzel düzene gireriz diye düşünüyorum ☺
ErkekkAnnesii Akayaycan birden kestim ilk gece çok zor geçti sabaha kadar uyumadı meme meme diye sayıkladı sonraki günler daha iyiydi şuan hala bazen kucağıma aldığım zaman meme diyor sonra unutuyor normalde üzerimi açardı emmek isterdi şimdi daha sakin karşılıyor böyle böyle unutup geçecek inşallah
BabyHazar Hayırlı olsun 🙏🏻darısı bizim de başımıza inşallah bende kpssye çalışıyorum sınavdan sonra keseceğim 3e girdik nerdeyse bizde 🙈 sizin için sürec nasıldı acaba ilaç alarak kesenler varmış sakıncalı olduğunu duymuştum ama siz nasıl kestiniz acaba ☺️