Merhabalar 8 buçuk aylık oğlum var gece 11 buçukta derin uykuya dalıyor sabah 9 da uyanıyor. Fakat uyanana kadar mutlaka 2 kere mama yemiş oluyor. Araştırmalarıma göre gece beslenmesinin artık olmamasını gördüm. Sizler nasıl gece beslenmesini bebişlerinize bıraktırdınız? 👶🏻☺️