Merhaba kızlar. Daha önce post açmıştım bebeğim kilo almamıştı diye. Mamaya başlamıştık, önce emzirip sonra 100 cc mama veriyordum. Doktor arkasında aynına göre yazar öyle verirsin demişti. 2 ay kontrolüne gittiğimde hemşire 1.5 kilo almış bence sütün yetiyor mamayı bırak dedi. Ve süt alerjisi çıktı çocukta. Döküntüler, geçmeyen pişik ve hırıltılı nefes vardı. Doğru dürüst beslenemiyorum. 10 gündür açım resmen. Bol su içiyorum. Sütüm de her sıktığımda geliyor. Bebek acıkınca meme veriyorum sakinleşiyor. Yarım saat 1 saat sonra tekrar ağlıyo meme arıyor. Tekrar emziriyorum sakinleşiyor. Bir de her emzirmeden sonra kaka yapıyo. Sizce bebeğim doyuyor mu? Bazen çok ağlıyor dayanamayıp 90 cc veriyorum ama midesini de genişletmek istemiyorum. Kilo takibine her gün götüremiyorum sağlık ocağı uzağımda kalıyor. Başka nasıl anlayabilirim doyduğunu?
Doğum kilosu 3,700 / Hastane çıkış kilosu 3,580. 1. Ayın sonu 3,800 2. Ayın sonu 5,400
Biraz uzun oldu kusura bakmayın