Tugcedmr Kızlar 36 haftada dogun yaptım şuan bebeğim 6 aylık ek mama olsun oturma süreci olsun ben başlayalım diyorum doktor da başlanabilir diyor ama kayinvalidem o çocuk erken doğdu şuan 6 aylikta sen bunu 5 ay gibi gör 1 ay geriden gidiyor diyo sizce doğru mu
Elisatrgt Tugcedmr kayınvalideniz doktor sanırım doktorun dediğindenae onun dediğini umutsuyorsunuz, cok saçma
papatya011 Tugcedmr 1 hafta sonra doğmuş olsa vaktinde doğmuş olacaktı zaten aşırı erken doğmamış bebeğiniz kaç kilo doğdu bilmiyorum ama ben erken doğum yapmadığım halde iki bebeğimde 35 36 haftalık doğan bebek kilosunda doğdular doktorunuz başla dediyse başlayın bence hani 32 34 haftalık filan olsa belki ama dediğim gibi aşırı erken doğmamış zaten
birmelekannesiiio Ne alaka boşver dinleme bende 36da doğum yaptım 5 bucuk aylıkken ek gıdaya başladım
ErkekkAnnesii Tugcedmr yani öyle erken doğmuş bir bebek değil ben erken doğum yaptım 31+5 de doğum yaptım 6.5 aylıkken başladım ek gıdaya siz doktorunuzu dinleyin en iyi o yönlendirir sizi ama zaten öyle erken bir doğum olmamış sizinki
Pnrg Tugcedmr ben 34 haftalik dogum yaptim doktorumuz tadimlara 5. Ayda baslatmisti dusunun, bizim de bebegimiz kucuktu ama doktor ne dediyse uyguladik gayette guzel gecti o donem, siz doktorunuzu dinleyin tabi ki.
Seydacelep Tugcedmr benım kızımda 36 haftada doğdu oturuyor desteksiz her yemeğine yiyor maşallah 6 ay 16 günlük bence başlayın geç bile kalmışsınız
Mavis34 Tugcedmr bende 35 haftalık doğum yaptım 6 ay olunca başlattı doktorumuz asla erken başlamaya izin vermemişti
Balkupum2505 Tugcedmr 35 haftalik doğdu oğlum herseyi zamaninda yaptirdim oturmasini ek gıdasini vs. Doktorumuz söylemisti tabi