Bizde de meme sorunu var ve gündüz uykularımız kısaldı🤦♀️ Süt az geldiğinide emmeyi bırakıyor ağlıyor. Mama takviyesine başlamak zorunda kaldım. Kucağı çok seviyor.. koltuk altı veya boynumuza gömülüp yatıyor. Uyuyunca beşiğine koyunca uyuyor şükür. Ama gece inliyor uyurken. Onu sürekli kontrol ediyorum. Bitkin,yorgun bitap biçimdeyim😭