Eylull02 Bebeğim 8 aylık nf 1 teşhisi konuldu . Vücudunda kahverengi lekesi çok bu durum ile karşılaşan anne var mı . Emara girdi temiz çıktı çok şükür ama ilerisi Allah’a kalmış rabbim beterine ugratmaz inşallah
LeylaMecnun Eylull02 merhabalar. Benim yeğenime de bu teşhis konulmak üzere testi pozitif çıktı ama henüz doktora gösteremedik. Sizde süreç nasıldı umarım görürsünüz çok zaman geçmiş 😕
Esra1202 Merhabalar çok geçmiş olsun.lekelriniz nasil acaba büyüklüğü sayısı. Benim.kizmda da vardi test yapıldı temiz çıktı şükür ki.size genetik test yapıldı mı
Yaprakanni Bizimde karnında bitane büyük var ama hormonları temiz cıktı ne oluyor bu rahatsızlık biraz anlatırmısınız hiç bilgim yok
LeylaMecnun Yusufum0633 21 aylık şu an, evet yapıldı ve pozitif çıktı. Beyninde iyi huylu tümör var 😕
Yusufum0633 LeylaMecnun Allah yardımcınız olsun canım benim oğlumda nörofibramatoz tip 1 hastası ve 7 aylık şuan rabbim korktumuz yere uğratmasın kimseyi
Yaprakanni LeylaMecnun merhaba bunun lekeden başka belirtisi varmı ya endokrin profuna goturuyoruz konrole hormonları temiz kızımın karnında var leke uykum kactı benıde bılgılendırın Allah rızası için
LeylaMecnun Yaprakanni merhabalar, bizde gelişim geriliği ve yürümede gecikme olarak gösterdi kendini lekelerin yanı sıra. Hâlâ yürüyemiyor 22 aylık oldu.. Düzgün kelimesi yok hiç nerdeyse. Lekelerin sayısı 6dan fazlaysa eğer korkulur, eğer az ise korkmayın hiç
Yaprakanni LeylaMecnun çok teşekkür ederim Allah razı olsun bitane karnında büyük var bitane nokta gibi var herhangi bir gelişim geriliğğ vs yok hamdolsun Rabbim sizinkinede şafi ismiyle sifa versin analık çok zormus herseyden korkuyor insan. Karnındaki büyük olunca korktum. Nete flan baktım kafada kurdum iki gün uyuyamadım 😞
kuoak Yusufum0633 belirtisi var mı geçmiş olsun nf çocuğu olanlarla grup kuruyoruz katılmak ister misiniz
Yusufum0633 kuoak Grup yenimi kuruluyor çünkü bikere bi gruba katıldım nf dışında saçma sapan muhabbetler dönüyordu çıktım yeni kurulan bi grupsa gelirim
Yusufum0633 kuoak tabiki var canım vücudunda sayısız leke var küçük küçük ama 2,5 yaşında gayet sağlıklı şuan