Merhaba canim bebeğim 9 aylik olana kadar bebelac kullanmistim her ay kilo almiyordu 3 , 4 aydir bebevita kullaniyorum 1 ayda 500 gram almis suan 1 yasina gireli 10 gun oldu cok istahla iciyor ve seviyor ayirt etmedi bebelacdan ben memnunum hipp in mamasi zaten biliyorsunuz hipp de iyi bir markadir . Bebegin sever ve icerse kullanmani onerebilirim