Mali48hira Sukranclpn mama da kabız yapabiliyor bizi o yaptı sonra sadece anne sütü alan bebekte 10 güne kadr normal diyordu doktor benim kızım rahatsız olmaz bir haftada bir yapardı nasıl tutuyor diye düşünürdüm yine de doktora danisin
Haticerdogan Sukranclpn bu damlayıda ekstra başlayabilirsin sanırım eczaneye bi sor. Bi zararı olmaz canım inan çok rahatlafı çocuk. Bağırığ duruyodu bi güzel uyudu ki rahatca