Kizlar 65 Mt2 bile olmayan bi evde oturuyoruz 4. Yılımız olacak ekimde, ilk 1550 ile girdik sonra 1750 sonra 1950 oldu kiramiz, bugün ev sahibimiz 3 ay önceden arayıp kirayı 1500 TL kadar arttiracagini söylemiş, yani 3.500 TL, katimdaki diğer dairelere yeni insanlar taşındı onlar 5 binden oturuyor yeni fiyatlardan, ama biz eski kiracı sayılırız, önceden arayıp haber veriyorki begenmiyorsak fiyatı kendimize ev bakalım diye. Ev bile yok bulunduğum yerde kiralık ev bile yok. Eşim baya bağırmış çağırmış. Neymiş pandemi varmış zaten bize 3 senede 500 TL bile zam yapmamış ama artık yapacakmış. En son konuşmayı bitirirken tamam o zaman 3250 olsun demiş. Benim bildiğim mecliste %25 olarak onaylandı zam oranları. Sizce böyle bişey yapabilir mi? Napmamiz lazım. Bu arada sözleşmeyi bir yıllık imzaladik daha da imzalamadik ama eşim kira sözleşmesi her 5 senede bir kendini yeniler diyor. Ev sahibimiz siz vermezseniz kayincomu oturtacagim 4 bine diyor. Napmaliyiz ?