Baakpnr- ecmain olsun inşallah🤎
Yeğeninize de şifa olsun🤲🏻
Baakpnr- evet o mamalar bize kakaolu olanı yazmıştı. Muzu sevmiyor kızım çileğe de o zamanlar alerjisi vardı vanilyayı da bir sonraki ay deneyelim dedi tadını bilmiyorum o nasıl. Sizde istediğinizden yazdırabilirsiniz.
Doktor rapor çıkartıyor bazılarına ücretsizde veriyolarmış bize %25 lik kısmını siz ödeyeceksiniz dedi eczaneden alıyoruz 😇