Kızlar 7.5 aylık kızım son 3 aydır geceleri ızdıraplı geçiyor. Ne gece ne gündüz uykumuz var. Artık ne yapacağımı şaşırdım bedenim tutmuyor ve aşırı zayıfladım kendini o kadar dermansız hissediyorum ki anlatamam sizlere. Ne yapmam lazım fikri olan var mı? Şuan alttan bir diş patlattık onun huysuzluğu desem son 3 aydır mı diş dönemindeyiz anlamadım. Hep geceleri ağlayarak uyanıyor hiç ama hiç bitmiyor sürekli daha fazla artmaya başladı. Emerek uyumaya alıştı bu sıralar ancak sürekli uyanıyor da. Aslında uykusuda var cılgınlar gibi ama bir türlü uykuya geçemiyor. Ne yapacağım bilemedim