Ciglipaf Merhabalar bebeğim yürüteçteyken merdivenden düştü dişi damağını yırttı tomografi ve filmleri temiz çıktı herhangi bir sorunumuz sıkıntımız çıkmadı fakat üst dudağı şişti. Şişliğin inmesi için ne yapabilirim?
Bir_prens_bir_prenses Ciglipaf çok geçmiş olsun pek bilgim yok ama buz koyabilirsiniz ve zeytinyağı surun tabi dudak olduğu için biraz zor durur bu dediklerim