Ilk aylar boyle oluyor ne yazik ki, insan korkuyor ama o anlarda oncelikle sakin olun, cok paniklemeyin ki bebeginize hizlica yardimci olabilesiniz. hemen sirtina pat patini yapin, siz geriye dogru 45 derece yatin bebeginizi ustunuze koyup oyle emzirmeyi deneyin, muhtemelen sutunuz de tazyikli bu sekilde fazla sut gitmesini engellersiniz bir nebze de olsa, emzirmeden once sagim yapmayi deneyebilirsiniz. Birde mutlaka bebeklerde tikanma durumunda ne yapmali youtubedan ilk yardim videolarini izleyin bol bol. Yanlis hatirlamiyorsan 3 bucuk 4 aylik civari bebeklerde bu sorun yavas yavas azaliyor, insallah sorunsuz bir sekilde sureciniz devam eder 🙏🌸