Mommyyigit Bende tatil için temin ettim şeftalili kayısılı,Elmalı muzlu,karışık meyvelisini bebeğim 6.5 aylık aranızda kullanan var mı nasıl buzdolabına koymadım kapağını açmadığım sürece klimalı odada durabilirniş sizler kullandınız mı nasıl
TinyBabys Mommyyigit bi kere dışarı çıktığımda denemiştim. Kızım bir kaşıktan sonra yemedi. Tadı çok kötüydü. Bozuk değil ama yenecek gibi değil bence.
Kimkibu Mommyyigit açmadığınız sürecw dışarda serin yerde durabilir açtıktan sonrada dolapta 24 saat durabilir.. ben arada veriyorum dışarı çıktığımızda vs rahat oluyor 8. Aydan beri ara ara kullanıyoruz gayet seviyor
Mizmizmyrtle Mommyyigit kapağını açmadığınız sürece oda sıcaklığında durabilir açıldıktan sonra buzdolabına koyabilirsiniz ama yanlış hatırlamıyorsam 24 saat içinde vermeniz gerekli. Ben hiç koymuyorum aldığımda hepsini yiyor ama size tavsiyem hero baby kullanmayın oğlum 9.5 aylık dışarı çıktığımız zamanlarda alırım her zaman hipp tercih ediyorum bunu çok araştırdım ve hero baby içerik olarak gerçekten kötü. Hem kaşık maması hem kavanoz mama olarak hipp ten başka bişey asla kullanmıyorum
Yagmuurr TinyBabys Yaa gerçekten çok kötü tadı bende oğlumu hastaneye götürdüm mamasını almayı unutmuşum gittim mecburen aldım tadına bir baktım bakmaz olaydım
TinyBabys Mommyyigit karışık meyveli ve sütlaç olanı almıştım. Hatta birini yemedi diğerini de açtım belki sever diye. Sadece birer kaşık yedirebildim. Sonrasında tadına baktım. Çok kötüydü. Siz bi açıp tadına bakın isterseniz.
Hi-back Mommyyigit benim kizim cok istahli bir sekilde yiyor hero baby kavonoz mamayi. Her bebek farklidir diger bebekler begenmemis olabilir .. Birde icerigi kotu yok sunu verme bunu verme diyenleri dinleye dinleye hem ben cildirdim hemde esimi cildirtmistim ahahah Sanki hergun hazir mama mi veriyoruz Kaldi ki eve aldigimiz domates bile artik hormon Iken ..😂
nurelem Mommyyigit canım kapağını açarsan eğer buzdolabında 1 gün saklayabilirsin yani 1 gün içinde tuketmelisin
Bir_prens_bir_prenses Mommyyigit bizde ara ara kullanıyoruz ben armutlu muzlu alıyorum tadı benim hoşuma gidiyor oğlum da seviyor dışarı çıktımızda yiyecek bisey olmazsa veriyorum
E_kirkin0 Mommyyigit serin yerde kapağı açılmadığı sürece bozulmuyor. Kapak açıldıktan sonra 24 saat içerinde tüketilmesi gerekiyor. Hiç bir şey yemediği zamanlarda veriyorum veya acelem varsa dışarıdaysak gibi.. mandalinalı olan vardı asla sevmez bazen karışık meyveliyi yer ama çoğu zaman onu da yemez. Elmalı muzlu favorisi asla hayır demiyor geçen sütlacı denedim onu da sevdi gibi. Birde şeftali muzluyu da sever. Bebekten bebeğe değişen bir durum denedikçe göreceksiniz zaten neyi sevip sevmediğini
Daenerys Mommyyigit duruyor. Açmazsan markette de öyle satılıyor zaten. Ama açınca dolaba konuyor. Ben kalanı atarım ama hep
Amine2234 Bende denedim kavanoz mamaları ama çok memnun kalmadım tadı gerçekten çok kötü ve aldığım bi kavanozun dibi pelte gibi tuhaf bi tabaka oluşmuştu kızımda sevmedi zaten ama gerber in hastasıyız tamamen organik kesinlikle tavsiye ederim tadına mükemmel kızım bitirmediğinde eğer dolaba atamayacaksam kalanını seve seve yiyorum ki bebeklerden alıştıktan sonra paketinden emerek yemeye başlıyorlar 11 liraydı e bebeklerde migroslarda ama zamn geldi suan migroslarda 15 lira indirimli hali ama normal fiyatı 20 lira oldu bende amazondan 13 liraya toplu sipariş verdim 2 günse elimde oldu tavsiye ederim
alice0334 Mommyyigit benim oğlum şu ara bütün ek gıdayı reddetti yoğurt çorba aklına ne gelirse sadece bu mamaları yiyor iştahla tadı bence gayet güzel şekersiz olduğu için çok lezzetli bişey beklememek lazım aslında normal olarak
Familyboy Mommyyigit ben çok kullandım kapağı açılmadığı sürece güneş almayan yerde durması yeterli buzdolabı şart değil illa kapağını actigini hemen tuketmen lazım çabuk bozuluyor acilmadikca sorun olmaz