Hilal_48 kilosu iyiyse bence de bırak uyusun uykuya da ihtiyaçları var. Ben de çok kararsız kalmıştım bi süre uyandırdım baktım çok huysuz oluyo bıraktım şimdiki aklım olsa uyandırmazdım. 4 aylık alıştı artık 4-5 saati çok nadir geçiriyor zaten eğer sarılık falan geçirmediyse kilosu iyiyse uyusun bence sen de dinlen