Merve_4141 Hanımlar kızım 1 yaşına giricek 1 ay sonra ama hala aventın 0 6 ay emziğini kullanıyor bi büyüğünü aldım ama istemiyor midesini bulandırıyor bilgisi olan var acaba
sarmaliklahana Merve_4141 benım kızımda öyle 🤭 tommee tippee 0-6 ile basladı 2.5 aylıkken alıştı suan 9.5 aylık sadece uyurken emzik veriyorum ama ondan baskadını istemedi. Oyun oynuyor atıyor bende devam ediyorum ilk emziğe 🥴🤷
Merveth Merve_4141 benim bebeğim de 10. Ayına kadar 0-6 aylığını kullandı donra bir günde ne olduğunu anlamadan pat diye emzik emmez oldu🥴 şu an 16 aylık, uykuya dalışını kolaylaştırsın diye emziğin 18+ ini aldım ağzına alıyor oynuyor atıyor🙈
MasalsMommy Merve_4141 Benim kızım da öyleydi 6-18 olanı asla emmedi😂😂 Zaten sadece uyurken emerdi, 1.5 yaşında biberonla süt içerek yanımda uyumaya başlayınca tamamen bıraktı emziği. Sürekli emmiyorsa bir şey olmaz diye düşünüyorum ben.🤷🏼♀️
Aloneeee Merve_4141 bnm kıZımda 18 aylık olana kadar emzik emdi ama hep 0-6 emdi. Büyüğünü ememiyordu sonra bıraktık ztn
Snowglobe Merve_4141 benlm kızımda 1 ay sonra 1 yaş olacak. 6 aydan sonra büyük emziğe geçince emziği bıraktı malesef. Tam anlamıyka 7. Aydan beri emzik yok hayatımız da. Zaten sizin ki de 1 yaş olmak üzereymiş. En geç 2 de bırakmaları lazım. Verin büyük emziği bıraksın bence tamamen
Evlatlarimcanim Merve_4141 Biz aynısını yaşadık 6 aydan sonra büyük emzik emmesi lazımdı ama büyük geldi ağzına istemedi bende küçükle devam ettim 14 aylıkken geçtik büyük emziğe bizde bi sorun olmadı ama siz yinede doktor eczacı görürseniz sorun bi içiniz rahat etsin . Aventti emziğimiz hala avent
Merve_4141 Evlatlarimcanim bizimde avent ama dediğiniz gibi büyük geliyor herhalde midesini bulandırıyor