Arkadaşlar merhaba bebeğim geceleri sürekli uyanıyor özellikle ağlayarak huysuzlanarak bağıra bağıra ağlıyor daha öncesinde bu kadar değildi bu durumu yaşayan var mı neden böyle sizce bir haftadır böyle gündüzleri birşeyi yok iyi sadece gece çok huysuzluk yapıyor