Elifduru11 Merhaba. Anneler kızım iki yaşında ama düşüyor bir yerlerini çarpabiliyor sadece baacak kısmında morarmalar oluyor bu düşmeyemi bağlı hangi lekelerde doktora götürmek gerekli lütfen bilgisi olan yazabilir mi
Mihranimmm Elifduru11 benim kızım da 28 aylik. Aynı şekilde morluklar var. Cok düşüyor ona bağlıyorum.baska bir yerinde yok çünkü