Ya allah askina kizi çişe alistiriyorum bi 12gun oldu son uc gündür burnumdan geliyo ya bile bile çişini yapiyo önce cisim var diyodu şimdi yalvariyorym çişim yok diyo ağlıyo bi gel otue geliyosa yap gelmiyosa kalkariz diyorum az once uyutacam gitsin dedim kendini parcaladi resmen normal mi