Merhabalar oğlum 3 buçuk aylık Bugün eve gelince kapıda pusetten çıkardım kucağımda kafasını kapıya çarptım ses geldi uyuyodu ağlıcak gibi oldu piş piş yaptım uyudu tekrar ağlamadı ama ben çok üzgünğm vşcdan azabı duyuyorum biley olmuşmudur 4 saat fln uyutmadım.kızarmıtı biraz şşmdi kızarıklıkta yok ama içim içimi yiyor😞