Sebusebu mama içen bebek de büyüyor anne sütü emen de.. ben 1,5 yaşına kadar emmişim kardeşim 6 aylıkken annemin sütü kesilmiş mama içmiş. Benden daha iridir 😊 fakat şöyle bir durum var. Ben büyük kızımı hamilelik nedeniyle 20 aylıkken kesmek zorunda kaldım. Son 4 en arka azı dişleri çıkmamıştı. O dişlerin çıkması kardeşi doğup 2 aylık olana kadar sürdü 😩 emerken daha kolay diş çıkarıyordu. İki yaşına kadar burnu bile akmadı calpol bile nedir bilmezdik. Memeden kesince bu kış boyu hep hastaydı yavrum. Çok üzüldüm kızıma. Keşke o dişleri de çıkana kadar emebilseydi. Birde geçen hafta hepimiz ateşli grip olduk büyük kızım ben 39-40 olduk. Küçük kızım hasta olmadı inanır mısınız.. ben emdiği için hastalanmadı diyorum yoksa kesin bizden geçerdi..
Süt artırıcı damlalar var, ben şuan bestlak kullanıyorum sizde deneyin isterseniz. Anne sütünü ben ilaç olarak görüyorum bir damla bile olsa şifadır yavrunuz için. Sütün kalitesini artırmak için de imom latte içiyorum. Tavsiye ederim