Zynpmom kardeşim tek çeyrekli ipli bileklik taktı bana düğünümde. Annemde el öpmeye üç çeyrekli bileklik hediye etti. Nazar boncuklu çerçeveli olanlardan. İpli olan güzel ama ipi hemencecik açılıyo farkında olmadan düşürebilirsiniz. Diğer üçlü olan güzel. Onu hiç satmayı düşünmüyorsanız alın güzel şık duruyo. Benim arkadaşlarımda çok beğeniyor onu.