Bebeğim 2 ay 16 günlük , 1 haftadır özellikle Avcunun içini emiyor karnı doymuyor mu diyorum uzun süre tutuyorum meme de bazen oluyor kendi bırakıyor sonra bi bakıyorum gene aynı devam avuca😞 normal yazıyordu tam bir hafta önce happykidste çıktı o gün hatta dünyayı tanıyor diye ama devamı var işte devamlı böyle mi olucak, bu arada Aventin naturel biberon seti içersnddeki yenidoğan emziği veriyorum onu da zorlamayla tutuyor 1 dk sonra atıyor , ne yapabilirim sizce