Kızlar elimde iki test vardı. Birini yaptım pozitif çıktı ama silik test. İki bebeğim var aşırı korkuyorum. İkinci testte içinde olan sıvı şey yok. Diğer hepsi var. Ben ne kullansam normal su kullansam olur mu ikinci test için. Aramızda sağlıkçılar vardır belki. O sıvı ne sıvısı ??? Şu an çok saçma bir yerdeyim. Asla çıkamıyorum test almak için