Kızlar selamlar,
İlk gebeliğimde mide bulantısı ve tiksinme çok yaşadım ama şükür başka sıkıntım yoktu. Bu gebeliğimde tiksinme yok ama mide bulantısı, baş ağrısı, mide yanması, baş dönmesi, kasıklarda ağrı, kahverengi lekelenme falan çok yaşıyorum. Tansiyonum 9-6 hep sürekli olarak halsizim. Doğru düzgün bişey yiyemiyorum. Kızımla ilgilenirken taş taşıyormuş gibi yoruluyorum. Uyku hali yok şükürler olsun ama perte çıktım resmen. Şimdi de gaz sancısıyla uğraşıyorum. Makatta apse oluştu. Gerçekten perişan oldum. Ağlamaktan yoruldum. Ne yapacağımı bilmiyorum. 😔