Serpil51 Beyazları kapatmak için saçını boyatan eşiniz var mı hangi boyayı kullanıyor birde ne sıklıkla dip boya olayı falan nasıl oluyor
Minikkkuss Eşimin belli yerlerinde beyazları var 3 numarayla boyuyorum. Tıraş olduğunda zaten belli olmuyor hafif uzamaya başlayınca boyuyoruz