Betuledem Mrvsen gündüz 3 4 saatte bir şekilde emiyordu kızım, gece de emzirip yatırıyordum 2 defa uyanıyordu, şimdi 12 aylık bazen 6 saat emmediği oluyor
Mrvsen Alzz bende gündüzleri 3 defa emziriyorum. Gece de çok sık uyanıyor emmek için, acaba az mı diye düşünüyorum emzirme sıklığım
Alzz Mrvsen yani doktorumuz 4 saatte bir anne sütü verin dedi bize. Zaten kahvaltı öğle yemeği ara öğün akşam yemeği derken emzirmeye çok zaman kalmıyor gündüzleri.
Alzz Mrvsen ben şöyle yapıyorum sabah uyanıyor emziriyorum 1 veya 1.5 saat sonra kahvaltı sonra aktivite uyku. Uyanınca emziriyorum sonra öğle yemeği aktivite uyku şeklinde ilerliyoruz hep. Böyle olunca aç olduğu için emiyor ben böyle bir düzen oturttum🙃
Mrvsen Betuledem bu ayın anneleri aynı demek. Biranda baya azaldı emmesi bende merak ettim yolunda gitmeyen bir şeyler mi var diye 🤷🏻♀️
Mrvsen Alzz ben emzirdikten sonra ek gıda yediremiyorum. O yüzden hep yedirdikten sonra veriyorum. Bazen hiç istemiyor , bazen az emip bırakıyor
Mrvsen Alzz bende ek gıda yesin diye yedikten sonra emziriyorum. Böyle yaparak emme sıklığını azalttım aslında. Bide sizinki gibi deneyim
Alzz Mrvsen ilk bende öyle yaptım fakat çok az emiyordu. Gündüzleri düzen oturdu da geceleri sürekli emmek istiyor onu çözemiyorum bende
Cnar2021 Meme bi zaman sonra aliskanlik ya bebegim 15 aylik yemek.yio sonra meme meme geziyo gece surekli emiyo habire uyaniyo emiyo bazen emmesede gogusumde duruyo artk aliskanlik olmus gbi 😀
Cnar2021 Mrvsen sorma yaa.surekli kalkiyoo valla 1 saat uyuyim diye bakiyorum hop ayakta uykumh alamayincada gunduzleri ruh gbi geziyorum