Ngul istahsiz ve yemeyen bebek insanı çok çok yoruyor. Benm 3 aylık bı kızım daha var. Biz büyüğü ile enerjimiz tüketiyorz yemek meselesi beni çok yordu. Açlıktan ağlıyor ama her şeye itiraz edip yemiyor bir de inatçı. Bir şekilde suyuna gidip birkaç lokma boğazından geçiyor keyifleniyor. dönemsel kabul etmediği yemekler de olabilir patates kızartması sevmezdi dün bir tane yaptım önüne koydum yedi, bir de kendisi yemeği seviyor bizm veridigmiz zaman yemiyr. Ve elle yemek istiyor 🤯 yoğurt ve çorbayı elle yediğini düşünsene her taraf batıyor, kirletmeye geçtim dagitsin ama yesin yemiyor, yemekle oynuyor😭 Allah sabır versin bize ne diyeyim 🥺