Nurhan88 Çankaya tıp merkezinde bilgin ozturk hocaya yaptırdım iki bin lokal artı sakinlerici 6 aylıkken bebeğim çok memnun kaldık bir ay oldu hiç zorlanmadık aslında ben İzmir sünnet kliniğinde istiyordum başta ama randevuyu çok geçe veriyorlardı hayırlısı böyleymiş