Pinaraslan bende de hipotiroidi var yıllardır ilaç kullanıyorum. 2-3 ayda bir dahiliyeye gidip kan veriyorum. Hiç önemsenmiyor bizim toplumumuzda ama adet düzensizliğinden, cilt problemlerine, saç dökülmesine, sinir ve gerginliğe, uykusuzluğa, kilo problemlerine varana kadar birçok şeye sebep oluyor hatta en kötüsü hamilelikte düzgün kontrolü yapılmazsa bebeğin anne karnında ölmesine ya da düşümesine neden oluyor. Bir doktor olarak tavsiyem düzenli kan testi yaptırın ve ilaç verdiyse doktor sabahları kullanın.