Kumsallluysal Kızlar 31 Aralık da doğum yaptım bebeğim 6 aylık bugün test yaptım ve silik çıktı ilk doğumum sezaryen dı sizce sorun olur mu 2.hamileliğimde
Tubasahra Kumsallluysal İlk oğlum 5 aylıkken hamile kaldım.Suan biri 10 biri 9 yasinda bi sıkıntı yaşamadım.
SeninAnnenBirMelektiYavrm Kumsallluysal valla olabilir de olmayabilirde durumunuzla alakalı. Doktor gerekeni söyler. Genelde 2 sene gebelik önermezler
Biri1 Kumsallluysal sizi strese sokmak istemem ama doktorum ikinci hamileliğimi doğumdan 1 yıl sonra olması gerektiğini söyledi yani 1 yıl yasak dedi.
Tugce Kumsallluysal Bunlar kişiye özel durumlar ama iki sezaryen arası kısa olup sorun yaşamayan epey tanıdığım var. Allah korusun, hayırlı olsun gebeliğiniz.
Kumsallluysal Biri1 bugün test yaptığımda çok silik çıktı bi kaç gün bekleyip kan testi vermeyi düşüyorum sonra doktor kontrolüne gidicem ama merak ettim
Dilara61 Kumsallluysal kizim 6 aylikkti ben de 7 haftalik hamileydim spinal sezeryan oldum sonra ikinci kiZim genel ile oldum suan buyuk kizim 23 ayllik kucuk kizim 9 aylik sorunum olmadi