23Busraa Bebegim aksam 7 olunca baskıyor aglamaya 12 ye kadar sap simplex ve BioGaia kullanıyorm ama pek bir faydasını goremedım sizler kolık bebeklerınıze ne kullanıyorsunuz ve sancılı saatlerı nasıl gecırıyorsunuz😞
Canss3535 23Busraa beyaz gürültü iyi geliyordu bol bol masaj uygula karnına usutmesin dikkat et evin içinde gezdiriyorduk t odalarda sakinleşince kadar. Hatta bazıları bebek arabasıyla odada gezdiriyormus oda iyi geliyorms emziriyosanz rezene için günde 2 kere
Miran-pozan22 23Busraa Kiraz cekirdegi kemeri var ondan getirirn karnini sıcak tutsun ayaginida sck tutun kiraz cekirdegi cok iyi geliyor sac kurtma makinasi ile sakinlesiyorr
Umutveannesi 23Busraa küvetiniz varsa sıcak suda tutun biraz baya iyi geliyor. Çıktıktan sonra giydirmeden biraz karnına masaj yapın rahatlıyorlar. Ayaklarını sıcak tutmaya çalışın üşüdükçe oda gaz yapıyor. Havalar sıcak ama ayaktan üşütüyorlar hemen çorap giydirin derim. Aklıma gelenler bunlar 🤷🏼♀️
23Busraa Canss3535 rezene yemeklerde kımyon kullanıyorm kolık bebek muzıklerı hepsını yapıyorm karnına masaj banyoda. Sonra ve her emzırmeden once yapıyorm
Miran-pozan22 23Busraa yok onu demiyorum canim sab simplex verdinz kac saat sonra biogaia veriyordunuz