Tugbazumraaa sütü mide yapmaz beyin yapar! Bence azcık yiyip beyinlerini de çalıştırsınlar! boş konuşmasınlar!
Sütüm yok laflarını çıkar aklından tekrar etme bir daha! Sütüm var bebeğime yetecek kadar sütüm var diye konuş aklından geçir! Beyne olumlu sinyal gönder! Bir de sütü kesmemek için iyi bir doktordan yardım al bebeğine ne kadar ne sıklıkla mama vermelisin! Birde bir memeyi tutmuyor dedin bazen orta kulak enfeksiyonu falan olunca o tarafa yatmıyor bebek ondan mı iyi bir kontrol ettir! İnşallah Allah yardımcın olsun ama etrafın lafına bakmadan sen bebeğin için mücadele et.