Daha öncede yazmıştım buraya iki gündür adet olmadım iki önce adet sancısı gibi karnıma kramp girdi hatta dedim oldum baktım bir şey yok. Kızım 10 aylık henüz kesinlikle istemiyorum. Çok dikat ediyoruz ve sadece bir kere tereddüt ettim ilişkiden sonra ondada bir kaç gün sonra adet oldum . Bu ayda çok dikat ettik. Halsizlik baş ağrısı ve çok az mide bulantısı var adet belirtileridir aynı zamanda bunlar bir olsam rahat edecem . Yani öyle olsa herkes hamile kalır herhalde ya o kadar basit olmamalı hamilelik. Not:eşim benden daha dikkatli o konuda … Olabilir dimi iki gün gecikme yani 26 27 günde bir oluyirum. 27. gün bugün . 🥺