4 buçuk aylık ve 1 aydır nerdeyse hep böyle geceleri elleri ayakları hiç durmuyor ya yana dönmeye çalışıyor ya başka bişey. Gaz sandım ilk başta ama doktor bu aylarda gaz olmaz dönemseldir geçer dedi çokta bişey diyemedi. Bu ne olaki böyle yaaaa geçecek bişey mi. Umarım kalıcı bişey değildir. Ya sola dönmeye çalışıyor ya sağa ( ilk başta ben gaz sancısından kıvranıyor sanıyordum ) ayaklarını kaldırıp indiriyor kolları hep hareketli ama bunları yaparken gözü hep kapalı. Sizinkilerde böyle oldumu geçer mi