merhaba anneler, iki gündür iki göğsümde de yumuşama oldu, daha önce sadece sağ göğsümde vardı. sütüm az geliyor sağ göğsümden ama sol göğsümden daha iyi geliyor. yumuşama normal midir acaba kızım daha 22 günlük. beslenmeme de dikkat ediyorum bugün emzirdikten sonra sağ göğsümden sadece 30 cc çıktı. geçici bir süreç midir acaba sizlere de olmuş muydu?