İpek kirpik yaptırdım 2 kez ilki çok yoğundu baya 4 ay kadar kullandım ayda bir kontrolüne giderek sonra sıkıldım dedim rahatlayayım biraz çıkarttırdım kalanları sonradan Beybi kirpik yaptırdım biraz daha hafif olsun diye ilk yapıldı çok güzel aynaya baktım aşık oldum tek kötü yanı eve gelene kadar tek tek döküldü bunu yapan başkasıydı indirim var diye yaptırdım öyle olunca 3 saat bekledim tek tek yapmasını sonra yarım günde döküldü ya birdaha da yaptırmadım kirpik lifting kaş lifting kendim yapıyorum internetten kitini aldım bi kez 5 ay oldu ayda bir yapıyorum çok güzel yani tavsiye ederim