AdaSimge Bebeğim 3ay 11 günlük bugün hep ağladı o ağladıkça bende ağladım aç değil altı temiz gazı var ama hiç bir günüm böyle geçmemişti hiç susmuyor aklıma gelmeyen başka birşey olabilir mi 😭😭