Cicekasil47 Oğlum 10 aylık Sünnet oldu bu gün çok şükür 2 saattir iyyiyiz sünnet yaptıran anneler önerileriniz ne 4 dikişi var
Anneoldmyaa Cicekasil47 hayırlı olsun Allah damatligini görmeyi nasip etsin inşallah bizde 2-3 hafta önce yaptırdık sünnet oğlum 3 aylikdi o zaman . İlk iki gün doktorun verdiği ilaçları kremleri kullandım sonrasında burdaki anneler kantoran yağıni önerdiler kremledikden sonra kantoran da sürdüm. Bezine de damlattim ki yapismasin diye . Bir numara büyük bez kullandım şükür sorun olmadı. Dikişin birinde iltihap olmuştu şuan ona krem ve antibiyotik kullanıyoruz oda geçiyor şükür
Beren1901 Cicekasil47 benim oğlumda 2 gün önce sünnet oldu 4 aylık.doktorun verildiği kremleri kullanıyorum iyi durumda şuan
Kuzeyyyyy Canim hayirli ugurlu olsun oncelikle batikon sur bezi bir beden buyuk alki yapismasin ben bardak koymadim cunku cisiyle birlikte eriyordu cok sukur cok sikinti yoktu ama dedigim gibi biz hep batikon surduk bol bol insallah sizede iyi gelir 🙂
Cicekasil47 Kuzeyyyyy teşekkür ederiz doktorumuz da kantaron yağını kullanın dedi yarından itibaren o şekilde devam edicez ama batılın da var dönüşümlü olarak kullanırız artık
Kuzeyyyyy Cicekasil47 Banada soylemisti kantoran yagini ama batikon bizimkinindaha cabuk iyilestirdi tez zamanda iyi olur insallah
Cicekasil47 Ygznfs İzmir’de oturuyoruz 700 TL ye yaptırdık doktorumuz eve geldi ve gayet memnun kaldık