Hanımlar 2 çocuğum var biri 3 aylık emzirşyorum ama şeker hastalığı da var tanı konmadı ama sınırda yani insülin direncim var bununla da zor zayıflanırmıs bu şekilde zayıflayabilen var mı ne yapmalıyım bana bi yokl gösterin nolur sağlığım için 8-10 arası kilo vermek hem fiziken hem ruhen çok iyi gelecek bana aynalara küstüm resmen lütfen yardımmmm