Bir_prens_bir_prenses Kzlar doğum yapalı 9.5 ay oldu dün geceden beri kahve lekelenmeler oluyor regl mi oluyorum?? Inşallah öyledir çünkü 😂 siz ilk regl okurken hemen kanama mi oldu yoksa lekeyle mi başladı?
Cinar_ada Bir_prens_bir_prenses benim oğlum 1 yaşında emziriyorum bende daha olmadım bende bekleyim 🤔
DuhasMom Bir_prens_bir_prenses bende bebegim 5 aylikken olmustum. 1 2 gun lekelenme gelir vucudunda kalan eski kanlari attiktan sonra kanama basliyor yarin baslar muhtemelen
Sezgiesma Cinar_ada aynı şekilde bende doktora gittim herşey normal dedi adet söktürücü verdi ama hala olmadım
Eylulikranin_annesi Bende de kızım tam 9 aylık olduğunda dediğiniz gibi leke ile başladı sabah bir kalktım gelmiş 🙂
Bir_prens_bir_prenses Eylulikranin_annesi kaç gün leke geldi az az geliyor Dün bu saatler başladı lekem
Cinar_ada Sezgiesma ay ben gitmedimde çocuklardan kendime hiç fırsatım kalmıyor kendi şikayetlerimi unutuyorum 😪
Tgbtn Bir_prens_bir_prenses doğum yaptıktan sonra kırkım çıkınca hemen olmaya başladım normal kanama şeklinde. İkinci kanamam da bir hafta geç geldi ama yine normal oldu.
Zeynep0808 Bir_prens_bir_prenses ben 2bucuk ay sonra oldum iki gün öyle lekelenmem oldu sonra kana başladı
agahtokdemir41 Ben kırkım çıktıktan 10 gün sonra oldum bidahaki ayda aynı zamanlarda yine oldum direkt eski düzene döndüm