Hanımlar belki bir bilen vardır. Doğum nedeniyle ayrıldığım iş yerime geri dönüyorum 3 yıl sonra. Evrak listesinde 2 adet noter tasdikli diploma gerekli yazıyor. Şimdi bu kurum için 2018 de noterden tasdikletmiştim diplomamı. Arkasında noter mührü var. Yeniden mi tasdikletmem gerekiyor. Ya da noterde eski tasdik mührüyle yenisi mi çıkar ?