Uyurken çok huysuzlanip direniyordu 4. Ay atağı, uyku gerilemesi vs diye düşündüm ama sanırım son dönemlerde yetmemeye başlamıştı sütüm. Hipp 1 alıp kullanmaya başlayınca bebiş daha kolay uyumaya başladı. Emzirip sagmaya devam ediyorum ama ek olarak da veriyorum. Doktoruma 1 öğün veriyorum demiştim ama bu hafta özellikle 2-3 öğün mamaya çıktı. Yarim gün süt izni kullanıyorum bir de, bugün eve biraz gec geldim, 100 ml sadece su sagdim resmen. Kaliteside mi düştü ne oldu bilmiyorum. Siz de benzer durumdan geçtiniz mi, en azından ilk 6 ay sadece anne sütü olsaydı dedim ama doymamasindansa mama takviyesi daha mantıklı diye dusundum.. Bu arada kilo alımı da en son 400-450Gr di sanırım. Ilk aylardaki gibi olmuyormuş aslında normal ama bilemiyorum ya