Çok normal canım bişey yok kafasında. Benım oğlumunda kafası çok uzundu hatta gören doktor uzun diyordu. Beyin cerrahına bile götürün diyen dr oldu ama götürmedik bebeğim şuan bir yaşında kafası da düzeldi şimdi gayet normal. Çok şükür hiç bşy i yok. Hiç kafana takma düzelmesi biraz zaman alıyor ama düzeliyor.